fbpx

בלוג חדש .. מרגש !

מרגש כמו עוד הרבה דברים שקרו לי השנה ותכף אספר עליהם , אבל קודם כל למי שלא מכיר אותי נעים מאוד !

אני מירית , נשואה ואמא ל-2 המדהימים שלי  , ובעלת סטודיו – קונפטיקס – מיתוג ומתנות לאירועים .

לפני כשנתיים  וחצי  הבנתי שאני נמצאת בצומת דרכים בחיי ,עבדתי  בעבודה שלא אהבתי , והבעיה העיקרית היתה שלא ידעתי מה אני כן אוהבת ,ובמה אני רוצה לעסוק . הייתי צריכה לחפש מה אני אוהבת ומה אני רוצה לעשות בחיים .  האמת שזה היה תהליך מאוד ארוך , מייגע . כן , מסתבר שקשה למצוא את עצמך .

לא אלאה אתכם בכל הדרך הארוכה עשיתי , אבל בסופו של דבר הבנתי שתחום עיצוב האירועים זה התחום שלי .

קלטתי שמאז שאני ילדה אני אוהבת מסיבות ורק מחפשת סיבות לחגוג , כשיש מפגש או אירוע אני הראשונה להתחיל לארגן  , וחשוב לי להביא את היצירתיות שלי לידי ביטוי .

שמתי לב שבכל פעם שארגנתי מפגש או מסיבה משפחתית , הרגשתי שמשהו חסר לי , הרגשתי שצריך עוד טאצ’ כדי לתת למסיבה איזה נשמה , איזה אמירה .

בזמנו ,   הייתי משוטטת ברשת לחפש כל מיני אלמנטים מתאימים , וככה הייתי יוצרת קיסמים , שלטים חבקים למפיות ועוד ..
וכל זה עוד הרבה לפני שטרנד המיתוג לארועים היו נפוץ בארץ .

ולכן כשחשבתי מה אני רוצה לעשות בחיים , קלטתי פתאום  שזה מה שאני אוהבת , ושהתשובות לשאלות שלי נמצאות ממש פה מתחת לאף .

ואז אחרי הריון ארוך מתמשך , אחרי שהתמקצעתי , ולמדתי ותכננתי והשקעתי ,  החלום שלי קרם עור וגידים , והקמתי את קונפטיקס – סטודיו למיתוג  ומתנות לאירועים .

IMG_6761

(צילום שלי)

יש משהו סופר מרגש בעסק משלך , וזה -שהוא פשוט שלך !

כי – יש את הרגע הזה שבו העיצוב שעיצבת יורד לדפוס ומקבל חיים חדשים , את הרגע שאת קולטת שאנשים שאת לא מכירה  רוצים ואוהבים את מה שאת בעצמך יצרת , את הרגע  הזה שאת מעלה תמונות בפייסבוק או באתר  שאת בעצמך צילמת באופן מקצועי (אפילו שלא למדת את זה באופן מסודר )  ,  את הרגע הזה שלקוחה שולחת לך הודעת תודה כזו שמאירה לך את היום  ( מתה עליכן לקוחות מדהימות שלי ) את הרגע הזה שאת מעצבת לעצמך את המיתוג המחודש  ( פרטים בקרוב ) , וכל מילה באתר או בניוזלטר או בפייסבוק היא שלך .   וגם עכשיו שאת משתפכת פה בבלוג שלך !

שלא תחשבו לא תמיד הכל ורוד וקל ,  ממש ממש לא ! זה עבודה קשה ,העבודה הכי קשה שעבדתי בה אי פעם .  אבל בסופו של יום שמחה על כל הנכסים העצמיים שאני צוברת לעצמי ובעצמי .

והבלוג הזה זה הנכס החדש שלי , שאני מקווה להכניס בו המון אהבה , עיצוב , יצירתיות , ומקוריות  , ומקווה שתמשיכו לעקוב אחרי

שלכם

מירית

כתבו לנו
צריכים עזרה? 💬
הי! 👋
רוצים שנעזור לכם למצוא את המתנה המושלמת?