fbpx

במשך מרבית שנות עבודתי, אפילו עוד לפני שפתחתי את העסק שלי, עבדתי תמיד בעבודות שנתנו לי מרחב לעבוד באופן עצמאי, לנהל את הזמן ואת המשימות שלי… זה אומנם היה כיף ונחמד עבורי, אבל היה גם דיי מאתגר. כשהפכתי לעצמאית האתגר הפך להיות כפול (כי אין לי איזה בוס שאני צריכה לדווח לו מה הספקתי היום, בעצם היי על מי אני עובדת? אני הבוסית הכי קשוחה שהיתה לי אי פעם, לעובדות שלי אני דווקא נחמדה J )

בכל אופן תמיד יש מלא משימות להספיק לקדם, לפתח, לשווק , לדבר עם לקוחות להכין חומרים חדשים ועוד ועוד… ולכן כבר שנים אני עובדת עם רשימות, רק שבד”כ זה כמה רשימות והבלאגן גדל! רשימת משימות לעסק , רשימת משימות לבית, דף רעיונות ומחשבות ועוד…

ולכן החלטתי השנה לעשות לעצמי קצת סדר והכנתי לי מחברת משימות יומית שאוכל לעבוד איתה.

במחברת יש מקום לרשום את המשימות שלי + מקום לסמן האם הן בוצעו (כי מה יותר כייף מלסמן וי ליד משימה שבוצעה ?!?! )

הבעיה שלפעמים מרוב משימות כבר יוצאים מבולבלים ולא ברור מה חשוב יותר ומה חשוב פחות , ולכן לכל יום אני מקדישה עד 3 משימות חשובות שחייבות להתבצע באותו יום או להתקדם משמעותית.

טוב, אם מדברים על משימות – אז לא משנה מה, תמיד תהיה לי איזה משימה שלא יתחשק לי לעשות , כזו שאני דוחה ודוחה ודוחה … אז החלטתי שלא עוד! במחברת שלי אני כותבת לעצמי מה המשימה שאני מפסיקה לדחות ופשוט מתמודדת איתה! והאמת שזה עובד לי , ויותר מזה אני מגלה כל פעם מחדש שלפעמים דווקא המשימות שנראות לנו קשות לביצוע, ואין לנו כח להתמודד איתם, מתגלות דווקא כממש לא נוראיות, שאני לא מבינה למה דחיתי אותן כל כך..

 

 

ואחרי שנכנסתי לmode של עבודה וביצוע משימות , הרבה פעמים תוך כדי שיחה עם לקוחה או בניה של חומר או בנסיעה לפגישה או סתם ככה פתאום עולה לי איזה רעיון טוב, איזה הברקה כזו , אבל לא תמיד יש לי זמן לעבוד על הרעיון הזה , או להתייחס אליו ברצינות אבל הוא חשוב לי ולכן אני כותבת אותו לעצמי , וברגע שיתפנה קצת אוכל לעבוד על הרעיון, לגבש ולחדד אותו …

 

“רעיונות אוהבים שמוציאים אותם לאור ומשתמשים בהם , אחרת הם עוברים למישהו אחר …”

עדי שביב מתוך " פשוט תהיי את סינדרלה "

ממולץ בחום להכנס לדף הפייסבוק מעורר ההשראה שלה 🙂

בנוסף לכל אלו שבאמת עוזרים לי מאוד לנהל את סדר היום שלי, להציב מטרות ולבצע משימות ביותר יעילות הוספתי עוד מקום ל …

Party time – מקום לכתוב תזכורת של אירועים מיוחדים שקורים השבוע וצריך להתייחס אליהם , כי בכל זאת , איך אפשר לנהל עסק של חגיגות ומתנות  בלי להתייחס גם לאירועים חגיגיים ומשמחים שיש לנו השבוע? משהו שייתן לנו הזדמנות קצת לצאת מהשגרה?

לא לשכוח – כדי שיהיה לי מקום לכתוב לעצמי תזכורות שהיום הילדה הולכת לחברה, וצריך לקנות חלב ולחם בדרך הביתה…

ולבסוף פינוק יומי – בסופו של יום אחרי שביצענו שלל מטלות ומשימות – מגיע לנו פינוק, אפילו קטן שיעשה לנו שמח וכייף בלב!

אז אחרי ששיתפתי אתכם באיך אני מנהלת את היום שלי ומה חשוב לי במחברת הרשימות שלי, ישבתי לעצב את המחברת כדי שיהיה לי כיף לקום אליה כל בוקר ולפרט את המשימות שלי להיום ולהתחיל לעבוד..

בסוף, זו יצאה מחברת כזו מושלמת וכייפית שבא לי שגם אתם תהנו ממנה!

זו מחברת שמתאימה גם לעצמאים וגם לשכירים באותה מידה, היא כייפית צבעונית שעושה חשק לכתוב בה את כל המשימות, וגם לבצע אותם.

זו מחברת שהיא כלי נהדר לניהול זמן, וניהול משימות, ויכולה לשמש גם כמתנה מדהימה וערכית לכם, לעובדים שלכם  וללקוחות שלכם..

ניתן להתאים את הצבעוניות ולמתג את המחברת לפי לוגו החברה שלכם , לשים הקדשה ולוגו, מתנה ממותגת לעובדים שכולם ישמחו לקבל!!

כתבו לנו
צריכים עזרה? 💬
הי! 👋
רוצים שנעזור לכם למצוא את המתנה המושלמת?