fbpx

הי מה שלומכם? ראש השנה בפתח והסטודיו באטרף של הזמנות לקראת החג. ובטח גם אתם מחפשים מתנה לעובד לחגים הקרבים או לפתיחת השנה המתקרבת.

בזמן האחרון יוצא לנו לדבר המון עם מנהלות משאבי אנוש ומנהלות רווחה בארגונים שפשוט כמוכם מעוניינות לפנק את העובדים שלהם במתנה הכי טובה ומשמעותית שאפשר למצוא בתקציב הנתון. אז אם גם אתם נמצאים  באותו מצב ומרגישים צורך בקצת עזרה והכוונה למתנה המדוייקת והמתאימה ביותר לעובדים שלכם, קבלו 4 טיפים שימושיים לבחירת המתנה המושלמת לעובדים שלכם!

כן, אנחנו יודעים..

הסיפור הזה ממש לא פשוט..

לתת מתנה לעובד זה לא כמו לתת מתנה למשפחה קרובה, אדם שקרוב אליך שאתה מודע לטעם שלו, מה הוא אוהב ומה הוא פחות.

כאן, אתם צריכים לדאוג למתנה אחת לכולם! מתנה שתביע את ההערכה הראויה לעובדים רבים שמתאמצים ונותנים מעצמם לארגון שלכם.

מתנה טובה לעובד תימדד בכמה היא מביעה את הערכתכם והכרתכם במחוייבות העובדים לארגון, בתרומתם לאורך כל ימות השנה. ובכמה היא תיזכר ותיחשב בעיני העובדים ככזו. אז אם אתם עומדים בפני בחירת מתנה לעובדים בארגון שלכם – קבלו 4 טיפים אפקטיביים במיוחד למתנות לעובדים
1. מתנה אישית.

אין ספק שזה אחת הדרכים הטובות ביותר להפוך מתנה גנרית למתנה יחודית ומוצלחת בעיני העובד.

ישנם כל מיני דרכים להפוך מתנה לאישית:

ניתן להוסיף שם אישי על כל מתנה המוסיף פן אישי לכל מתנה,

ניתן לשים תמונה משמעותית לעובד, מחוויה או אירוע משמעותי שחווה בארגון, ניתן גם להוסיף מכתב אישי לכל מתנה. או אפילו משפט אישי בכתב יד שמביע הערכה אישית לעובד.

דרך נוספת היא להוסיף לוגו או שיוך ליחידה או לצוות האישי של העובד להרמת המורל וגאוות היחידה. מתנה מותאמת אישית לעובד תגדיל משמעותית את הערכת העובד לארגון ולכם כמעסיקים.

2. מתנה שימושית.

ֿאנחנו בקונפטיקס כל הזמן מנסים ׳לצאת מהקופסה׳ ולייצר עבורכם מתנה שימושית ופרקטית.

כזאת שלא תשכב במעמקי המגירה ותעלה אבק. ניתן ליצור מתנה שימושית לעבודת העובד. כמו מתנה ממותגת המתאימה לשולחן/משרד העובד כמו קופסת דפי ממו ,מחזיק ממותג לעטים או לוח שנה ממותג.

כמו כן ניתן לתת לו מתנה שתלווה אותו בדרכים, כמו נרתיק ממותג למחשב , מטען נייד לסמארטפון או רמקול נייד ממותג כשרוצים לשמוע קצת מוסיקה.

איזה מתנה שלא תבחרו – שאלו את עצמכם, האם זוהי מתנה שהעובד שלי באמת ישתמש בה?

3. מתנה שעומדת בתקציב.

זה אחד הטיפים החשובים אם לא החשוב ביותר כאשר ניגשים לבחור מתנה.

כאשר יש תקציב מוגדר הרבה יותר קל לנו להגדיר את המאפיינים של המתנה שנבחר.

למרות שלרוב תקציב נתפס בעינינו כמגבלה נסיוננו הרב מראה כי דווקא מתוך מסגרת תקציב מגיעים הרעיונות היצירתיים והמקוריים. ניתן להתאים מתנה בתקציב מוגבל אך עם קריאייטיב נכון או מסר מדוייק שתתן את אותו אפקט כמו מתנה בתקציב מוגדל.

פעמים רבות גם אנשים שמצאו מתנה המתאימה להם שהיתה מחוץ לגבולות התקציב –בהתייעצות איתנו ובשינוי קל של מרכיבי המתנה, ניתן היה להגיע לתקציב הנדרש תוך שמירה על מתנה משמעותית ומקורית לעובד

4. מתנה מיוחדת.

כן כן.. כולנו מכירים את הדיסק און קי המוכר והעט הידוע שכבר הפסקנו לספור את מספר הפעמים שקיבלנו אותו או את דומיו בווריאציות שונות..

כל מי שעומד בפני נתינת מתנה לעובד מדבר על זה – רוצים מתנה מקורית. מתנה מיוחדת שמותירה חותם כאשר מקבלים אותה.

אז מאיפה מביאים מתנה כזו? כיצד נשמור על מקוריות בעולם בו כבר ׳ראינו הכל׳?

מתנה יכולה להותיר חותם על ידי עיצוב מיוחד, מושקע וצבעוני שתואם את התקופה , או את המטרה לשמה נתתם את המתנה. כדאי להשקיע בבחירת העיצוב על מנת שיותיר רושם משמעותי וגם יתאים לרוח הארגון או התקופה.  

מקווים שעזרנו לכם. מוזמנים להוסיף פה בתגובות עוד טיפים ורעיונות משלכם לבחירת המתנה המושלמת לעובדים!

למתנות לעובדים – לחצו כאן!

ואם אתם כאן, מחפשים מתנה ועדיין לא סגורים על איך לבחור את המתנה הכי מתאימה לכם – צוות קונפטיקס זמין עבורכם לכל התייעצות ושאלה. מבטיחים לעזור לכם למצוא את המתנה המושלמת לעובדים שלכם! מחכים לכם. 😘

כתבו לנו
צריכים עזרה? 💬
הי! 👋
רוצים שנעזור לכם למצוא את המתנה המושלמת?